Dentálna hygiena

Profesionálna dentálna hygiena pre pekný a zdravý úsmev bez kazov. Doprajte si odbornú starostlivosť a kvalitu.

dentálna hygienička

Čo sa skrýva pod pojmom „dentálna hygiena“?

Dentálna hygiena je účinná liečebno preventívna metóda modernej stomatológie, ktorá vedie k zachovaniu vlastných zubov po celý život.

Pravidelným dentálnym ošetrením je možné predchádzať vzniku zubného kazu. Odstránením zubného povlaku a kameňa, v ktorom sa udržuje prevažná časť ústnych baktérií  je možné tiež znížiť riziko vzniku paradentózy a iných chorôb ústnej dutiny.

dentálna hygienička

Bc. Lívia Chlebanová Némová - špecializovaný odborník v odbore dentálna hygiena

Špecializovaný odborník v odbore dentálna hygiena

Po absolvovaní nadstavbového štúdia v odbore Zubný technik rozšírila svoju kvalifikáciu o vysokoškolské štúdium na Fakulte zdravotníctva Prešovskej univerzity so zameraním na odbor Dentálna hygiena pod vedením Doc. MUDr. Evy Kovaľovej PhD. Pravidelnou účasťou na školeniach sa neustále zdokonaľuje vo svojom odbore. Vykonáva výchovu k ústnemu zdraviu u detí v predškolských zariadeniach. V rámci kliniky na ktorej pracuje zhotovila a prednáša projekt zameraný na prevenciu ústnej hygieny pre deti základných a stredných škôl.

Čo vás čaká?

• dezinfekčný výplach
  • odstránenie zubného kameňa a mäkkých povlakov ultrazvukom a kyretami
  • pieskovanie (air-flow)
  • leštenie povrchu zubov (polishing)
  • fluoridácia
  • inštruktáž (nácvik) dentálnej hygieny
dentálna hygiena pre deti

Ako často navštevovať dentálnu hygieničku?

Odporúčané sú minimálne 2 návštevy ročne. Pri ochoreniach parodontu, pri zvýšenej tvorbe zubného kameňa, pri zvýšenej kazivosti sú potrebné aspoň 4 návštevy ročne. Návšteva dentálnej hygieničky nie je časovo náročná a podľa stavu pacienta sa môže pohybovať v rozmedzí od 40 do 60 minút.

Na našej zubnej klinike poskytujeme dentálnu hygienu pre dospelých aj pre deti.