Dentálna hygiena

Profesionálna dentálna hygiena pre pekný a zdravý úsmev bez kazov. Doprajte si odbornú starostlivosť a kvalitu.

Čo sa skrýva pod pojmom „dentálna hygiena“?

Dentálna hygiena je účinná liečebno preventívna metóda modernej stomatológie, ktorá vedie k zachovaniu vlastných zubov po celý život.

Pravidelným dentálnym ošetrením je možné predchádzať vzniku zubného kazu. Odstránením zubného povlaku a kameňa, v ktorom sa udržuje prevažná časť ústnych baktérií  je možné tiež znížiť riziko vzniku paradentózy a iných chorôb ústnej dutiny.

Ako často navštevovať dentálnu hygieničku?

Odporúčané sú minimálne 2 návštevy ročne. Pri ochoreniach parodontu, pri zvýšenej tvorbe zubného kameňa, pri zvýšenej kazivosti sú potrebné aspoň 4 návštevy ročne. Návšteva dentálnej hygieničky nie je časovo náročná a podľa stavu pacienta sa môže pohybovať v rozmedzí od 40 do 60 minút.

Čo vás čaká na dentálnej hygiene?

• dezinfekčný výplach
  • odstránenie zubného kameňa a mäkkých povlakov ultrazvukom a kyretami
  • pieskovanie (air-flow)
  • leštenie povrchu zubov (polishing)
  • fluoridácia
  • inštruktáž (nácvik) dentálnej hygieny

Na našej zubnej klinike poskytujeme dentálnu hygienu pre dospelých aj pre deti.

U nás DENTÁLNA HYGIENA najmodernejším prístrojom Air-Flow®One a prístupom GUIDED BIOFILM THERAPY

Air-Flow® One je unikátny prístroj od firmy EMS vyvinutý v súlade s novým konceptom ošetrovania Guided Biofilm Therapy. Vylepšená efektivita, šetrnosť, komfort pre pacienta s najnovšími hygienickými štandardmi. Pacient má aj vďaka regulovateľnému ohrevu vody šetrný priebeh ošetrenia. Pri ošetrení sa používajú unikátne profilaktické prášky.

Air-Flow® PLUS je prvý High-Tech prášok, zložený z erytritolu pre obzvlášť šetrné odstraňovanie povlaku a pigmentov zo skloviny, dentínu, slizníc, jazyka, mliečnych zubov, ortodontických zámkov, povrchu implantátov a protetických prác.

Tešíme sa na vás.